مدیریت کردن برای اغلب مدیران تازهکاری که مدت زیادی از مدیر شدنشان نمیگذرد فرآیندی مملو از آزمون و خطاست، بطوریکه افراد، تازه پس از گذشت چند سال از دوران مدیریتشان، میآموزند چه کارهایی را باید انجام داد و از چه کارهایی باید خودداری کرد. آنچه در ادامه خواهد آمد مجموعهای از بایدها و نبایدهایی است که با جمعبندی اصول و پیشنهادهای مشترک برآمده از بررسیهای کارشناسی در این زمینه شکل گرفته است .
غلبه بر کمال گرایی شغلی با ۴ استراتژی کاربردی و مؤثر
مدیران ,کارهایی ,جمعبندی ,اصول ,پیشنهادهای ,مشترک ,چه کارهایی ,نبایدهایی است ,و نبایدهایی ,است که ,بایدها و
درباره این سایت